Olvasóink

License

Creative Commons Licenc

Zserbó-Samu és Mazsi blogja

Örökbe fogadtunk egy macskát. Európai rövidszőrű házicica. Akit majd' másfél év után egy hasonszőrű követett. Ez a blog a közös élményeket örökíti meg: nekünk emlékül, másoknak okulásul a mi hibáinkból.
(A kezdetek: Zserbó-Samu, egy menhelyi macskával az élet.)

Zserbó

Zserbó cica

 

PitaPata Cat tickers

Mazsi

Mazsi cica

 

PitaPata Cat tickers

Facebook-on

Macskaságok

Beépített házi egerészünk: KATT a cicára a bal felső sarokban!

Neko

 

olvasó online

 

Visit http://www.ipligence.com

 

 

Zserbó és Mazsi fotóalbuma az Indafotón!

 

Zserbó

 

Névnapok:
Zserbó: május 29.
Mazsola: szeptember 24. Cicanévnaptár

 

Utolsó kommentek

  • mickie: @Simone Lewis: Köszönjük! :) De jó, de jó, hogy Zserbó ilyen "etalon" lett Nálad, hogy másik cicár... (2013.06.14. 21:53) Zserbó szülinapja
  • Simone Lewis: Enyhe késéssel, de boldog szülinapot a nagylánynak! A tekintete még mindig különleges!! (Voltam ma... (2013.06.10. 15:48) Zserbó szülinapja
  • mickie: @Nefernefernefer: Nahát, hogy csak most veszem észre ezt a kommentet??? Igen-igen, ilyenkor ünnepi... (2013.06.01. 18:41) Zserbó szülinapja
  • Nefernefernefer: Ilyenkor ugye nemcsak az ünnepeltnek van habzsi-dőzsi? Gondolom, nehéz lenne megmagyarázni a másik... (2013.05.06. 13:59) Zserbó szülinapja
  • Utolsó 20

Indafotó-album

Címkefelhő

ablak (3) aggódás (1) ajándék (4) ajánló (1) ajtó (2) alagút (2) alárendeltség (1) állatmenhely (1) állatmentés (2) állatorvos (17) állatotthon (3) állatovos (1) alom (9) alomkaparás (1) alszik (1) altatás (2) alutasak (1) alutasakos (5) alvás (26) alvóhely (1) amy d. shojai (1) aranyoskodás (2) b.u.é.k! (1) banner (1) bársony (1) bársonytalp (1) becenév (2) behajtott ajtó (1) bejárati ajtó (1) bejegyzés (1) beszéd (1) beteg (1) betolakodó (1) blog (2) blog hivatkozás (1) bogár (1) bőrönd (2) borosta (1) bosszú (1) buborék (1) bunda (1) büntetés (1) cica (228) cicabolt (4) cicabújó (1) cicabútor (3) cicahordozó (1) cicakosár (1) cicalélek (1) cicapárna (1) cicaszeretet (2) cica ivókút (1) cikk (2) cipősdoboz (1) csacsi (1) csap (1) csipke (1) csipogás (1) cső (2) csomagolópapír (1) csont (1) cukiság (1) dagasztás (1) doboz (4) dögönyözés (1) dominancia (1) dorombolás (12) ébredés (1) ébresztő (1) edény (1) egér (2) egyedül (7) együtt (3) együttalvás (3) éjszaka (15) ékszer (1) eledel (3) életmód (2) ellentétek (3) elnyúlva (1) élősködők (1) első születésnap (1) első találkozás (1) erkély (25) eső (1) étel (1) etetés (5) etetőtál (1) étkezés (3) étrendkiegészítők (1) evés (8) fegyelmezés (1) fehér egér (1) fekhely (2) fekszik (1) fekvés (1) fekvőhelyek (1) félelem (1) feliratkozás (1) féltékenység (1) fenyő (1) fenyőfa (1) fit (1) flash video (1) foci (1) fog (1) fogkő (1) fogócska (1) folt (1) folyadékháztartás (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotóposzt (13) frász (1) függöny (1) fürdés (1) fürdőkád (2) fürdőszoba (2) fűtőtest (1) gallér (4) garfield kép (1) gazdi (2) gazdi távirányító (1) golyógolyó (2) gyík (2) gyógyítás (1) gyuri fenyő (1) gyurma (1) gyűrűs játék (1) hajnal (2) hal (2) hálószoba (1) harcimarci (2) havazás (1) hazaérkezés (1) hazaút (1) házimunka (1) házi video (17) házi víziló (3) helyzetjelentés (1) hétfő (2) hétvége (1) hideg (5) hivatkozás (17) hivatkozások (3) hízelgés (1) (3) hómanók (1) hordozó (2) horgászbot (1) hőség (1) hosszú (1) hősugárzó (1) hűsölés (2) húsvét (3) idézet (4) ijedtség (1) illat (1) indafotó (1) indulás (1) itató (2) ivartalanítás (3) ivás (3) játék (55) játék leírása (1) játszik (4) jégkorszak (1) joghurt (1) joghurtos pohár (1) kacsintás (1) kakaós csiga (1) kanapé (2) kaparófa (5) karácsony (8) karácsonyfa (1) karácsonyfa bontás (1) karmolás (2) karomvágás (1) kedveskedés (3) kép (72) képek (33) kép hivatkozás (52) keresőkifejezések (1) kergetőzés (4) kesztyű (1) készülődés (2) kétszázadik (1) ketten (1) kettesben (2) kézműves (1) kincsek (1) kiszökik (1) kollázs (1) konvektor (4) könyv (1) koplalás (1) kristályos alom (1) kunyerálás (2) kutya (1) labda (1) lakás (1) lakásfelújítás (1) lakberendezés (1) látogatók (1) légy (2) lepedő (1) lepke (1) levél (1) lézer (3) lihegés (1) link (6) lustálkodás (2) macisajt (2) macska (228) macskabútor (1) macskafarok (1) macskafelszerelés (1) macskafű (1) macskaitató (1) macskaja (2) macskamentés (1) macskanapé (4) macskanátha (1) macskanyelv (1) macskanyúzás (1) macskaszemmel (2) macskaszőr (4) macskás dolgok (1) macskatartás (2) madár (1) madzag (3) magány (1) mancsolás (1) mazsi (121) Mazsi (2) mazsi csodaországban (1) mazsi video (5) mean kitty (3) medál (1) meglepetés (2) meleg (5) melegedés (1) memória (1) mindennapok (2) mogyoró (1) mosakodás (3) mosdás (1) mosdatás (1) mosdó (1) mosógép (1) muslica (1) műtét (4) nájlonket (1) napsütés (2) nemmacska (1) név (1) nevelés (1) névnap (1) névválasztás (1) noé (6) noé állatotthon (2) növény (1) nyakörv (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeremény (1) nyílt nap (1) nyilvánosság (1) nyugtalanság (1) okos (1) oltás (6) örökbefogadás (3) összejövetel (1) összeszoktatás (10) ősz (2) papagáj (1) párhuzamok (2) párna (4) párologtatás (1) pihenés (1) pillangó (1) pisi (1) pisilés (4) pisiszag (1) plakát (2) plüssszamár (2) pompom (1) poszt (1) pótmama (5) pótmami (1) puszi (1) radiátor (2) rádió (1) reggel (3) reggeli várás (1) rénszarvas (1) rescue ink (1) ritmus (1) rituálék (1) roaaar (1) rosszalkodás (3) rosszaság (1) rossz szokások (1) sátor (4) sátorozás (1) segítség (1) simons cat (5) slide show (1) sóhajtozás (1) spot on (1) statisztika (1) súly (9) szageltávolító (1) szaladgálás (4) szalag (1) szamárpad (1) számítógép (1) száraztáp (3) szavazás (1) századik (1) szem (1) szemlélődés (1) szeretet (1) szeretgetés (1) szilveszter (1) szobateknőc (1) szokások (3) szoktatás (9) szőnyeg (7) szőnyegkaparás (1) szőr (1) szőrszál (1) sztárfotók (2) szülinap (8) szurikáta (2) szürke egér (1) takaró (4) takarószörny (1) tálka (1) támogatás (2) tanulás (1) táp (2) tapéta (1) tápláléklánc (1) tavasz (1) tej (1) tél (2) tölcsér (1) toll (2) tollrózsa (1) torkosság (1) trackback (1) türelem (1) tűzijáték (1) tüzijáték (1) twitter (1) újév (2) új cica (1) ünnepek (4) utazás (4) vacsi (1) vacsora (1) vadász (2) vadászat (13) várakozás (5) varratszedés után (1) vásárlás (1) vendég (3) vendégjárás (1) veréb (1) vers (1) vicc (1) video (26) video hivatkozás (1) virsli (1) virtuális örökbefogadás (1) viselkedés (14) víz (10) vízcsepp (1) vizes bunda (1) whiskas.hu (1) zaj (1) zene (1) zserbó (117) Zserbó (1) zserbó video (5)

2010.01.20. 22:22 Keen25

Macskaszemmel: A betolakodó I.

Pedig kellemes napnak indult.

Alig vártam hogy a szőrösarcú  gazdi és a kecses gazdi felébredjen, és elmehessek könnyíteni magamon. Egész korán keltek szerencsére, nem kellett odabújnom, sem megzavarnom őket a pihenésükben. Azt tudom, hogy nem szeretik, olyankor morgósak, és nem simogatnak olyan lelkesen.

Szóval felébredtek, elhelyezkedtek a nagy kék ágyon, megitták a reggeli csilingelős vizüket (minden reggel két itatóedényt betesznek a duruzsoló dobozba, és miután csenget, leülnek vele a kék ágyra, és utána adják oda nekem az éjszaka elejtett prédát. Jó vadászok, minden nap sikerül elejteniük az állatokat. Reggelente általában valami re-gelit, esténként meg valami va-csi nevű prédát. De mindig szólnom kell nekik, hogy ideje előadni őket).

Aztán, mint általában, megint csinálták azt a furcsa dolgot, ami után eltűnnek a szemem elől.

Most is így volt, bár furcsállottam, hogy elvitték magukkal a fedett ágyamat, amibe engem tesznek, ha az átlátszó falon túl megyünk. (Ott általában beraknak egy takaró alá valami miatt, és megbökik a lábam. Nem szeretem, de mindig igyekszem jó alaposan megkarmolni azt az ismeretlen gazdiszerűt. Szerintem fél tőlem.) De most engem nem vittek magukkal, így leglább nyugodtan elfogyaszthattam a zsákmányt, nézelődhettem az átlátszó falon át, és moroghattam a szálldosó izékre.

Aztán hazajöttek. Szőrös gazdi jött elöl, és mögötte Kecses. (Előbbit A-pa, utóbbit A-nya néven szokták nekem emlegetni).

Szóval A-pa jött elöl. Én persze eléjük mentem, mert olyankor szeretik, ha simogathatnak, és az nekem is jó. De most ez elmaradt, mert amikor A-nya bejött, kezében az ágyammal, valami nem stimmelt.

Ahogy lerakták a fekhelyemet, valami furcsa volt. Odamentem, benéztem, és ott volt.

A betolakodó. Ilyet még nem láttam, amióta velem élnek. Az én ágyamban valami furaszagú volt, ami kicsit hasonlított arra, amit esténként láthatok a nyitható fal átlátszó részén benézni néha.

Behozták a nagyobb szobába, és A-nya mellé kucorodott, A-pa meg a mancsa közé fogta a villogó-csattogó dobozt. Nem értettem semmit. Aztán előbújt az a valami.

Nem volt csúnya, és a fura szagát leszámítva egész aranyos jószágnak tűnt. Olyan, mint én, csak kicsiben. Odamentem hozzá megszagolni, hogy mégis. Azért köszönjek neki, hiszen jólnevelt macska vagyok, és mondott valamit, de nem értettem.

Természetesen kifejtettem neki a váleményemet, és rosszallásomat. Nem fejteném ki bővebben, de tömören fogalmazva: fújtam rá. Nem mintha érdekelte volna. Akármerre mentem, ott volt, a felfelé ágaskodó farkával, meg minden.

Próbáltam visszaterelni az ágyamba, hátha akkor A-nya visszacsukja, és elviszik, de nem sikerült.

Próbáltam rávenni, hogy menjen ki a fehér nyilófalon, és vissza se jöjjön, de nem sikerült.

Szégyen vagy sem, megzuhantam. Mindenekelőtt hiába vagyok én a nagyobb, nem igazán fél tőlem.

Kénytelen voltam visszavonulni a párkányra, hogy gondolkodhassak. Még az is eszembe jutott, hogy A-pa-A-nya nem akar már nekem vadászni, és A-pa már nem akarja, hogy este simogathasson.

Mit is mondjak. Hosszú nap volt. Aztán a va-csimba is beleevett. Ez már tényleg sok volt. De szerencsére, éjszakára eltüntették a közelemből.

Én meg csak ültem a párkányon, és gondolkodtam, hogy hova vezethet mindez.

komment

Címkék: cica macska vendég zserbó összeszoktatás betolakodó mazsi macskaszemmel


A bejegyzés trackback címe:

https://cicufer.blog.hu/api/trackback/id/tr671688937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.01.21. 09:02:51

Hm, reméljük, a "betolakodó" is mesélni fog, mindkét felet meg kell hallgatni! :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.21. 10:21:05

kicsit enfant-kompatíbilis, némi feketeistvános beütéssel, de azért jó írás. ;)

Szun-ce 2010.01.21. 10:50:46

Látom, mégis a gépközelébe engedtétek. :-)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.21. 10:55:42

@Szun-ce: :D
Muszáj volt, most nehéz időszakon megy keresztül. De nem volt nagyon kritikus velünk szemben, úgy érzem! :)

majic 2010.01.22. 11:11:30

Hát ez édes ! Cicó, amint éppen lelki válságban van ! :)
süti beállítások módosítása