Olvasóink

License

Creative Commons Licenc

Zserbó-Samu és Mazsi blogja

Örökbe fogadtunk egy macskát. Európai rövidszőrű házicica. Akit majd' másfél év után egy hasonszőrű követett. Ez a blog a közös élményeket örökíti meg: nekünk emlékül, másoknak okulásul a mi hibáinkból.
(A kezdetek: Zserbó-Samu, egy menhelyi macskával az élet.)

Zserbó

Zserbó cica

 

PitaPata Cat tickers

Mazsi

Mazsi cica

 

PitaPata Cat tickers

Facebook-on

Macskaságok

Beépített házi egerészünk: KATT a cicára a bal felső sarokban!

Neko

 

olvasó online

 

Visit http://www.ipligence.com

 

 

Zserbó és Mazsi fotóalbuma az Indafotón!

 

Zserbó

 

Névnapok:
Zserbó: május 29.
Mazsola: szeptember 24. Cicanévnaptár

 

Utolsó kommentek

  • mickie: @Simone Lewis: Köszönjük! :) De jó, de jó, hogy Zserbó ilyen "etalon" lett Nálad, hogy másik cicár... (2013.06.14. 21:53) Zserbó szülinapja
  • Simone Lewis: Enyhe késéssel, de boldog szülinapot a nagylánynak! A tekintete még mindig különleges!! (Voltam ma... (2013.06.10. 15:48) Zserbó szülinapja
  • mickie: @Nefernefernefer: Nahát, hogy csak most veszem észre ezt a kommentet??? Igen-igen, ilyenkor ünnepi... (2013.06.01. 18:41) Zserbó szülinapja
  • Nefernefernefer: Ilyenkor ugye nemcsak az ünnepeltnek van habzsi-dőzsi? Gondolom, nehéz lenne megmagyarázni a másik... (2013.05.06. 13:59) Zserbó szülinapja
  • Utolsó 20

Indafotó-album

Címkefelhő

ablak (3) aggódás (1) ajándék (4) ajánló (1) ajtó (2) alagút (2) alárendeltség (1) állatmenhely (1) állatmentés (2) állatorvos (17) állatotthon (3) állatovos (1) alom (9) alomkaparás (1) alszik (1) altatás (2) alutasak (1) alutasakos (5) alvás (26) alvóhely (1) amy d. shojai (1) aranyoskodás (2) b.u.é.k! (1) banner (1) bársony (1) bársonytalp (1) becenév (2) behajtott ajtó (1) bejárati ajtó (1) bejegyzés (1) beszéd (1) beteg (1) betolakodó (1) blog (2) blog hivatkozás (1) bogár (1) bőrönd (2) borosta (1) bosszú (1) buborék (1) bunda (1) büntetés (1) cica (228) cicabolt (4) cicabújó (1) cicabútor (3) cicahordozó (1) cicakosár (1) cicalélek (1) cicapárna (1) cicaszeretet (2) cica ivókút (1) cikk (2) cipősdoboz (1) csacsi (1) csap (1) csipke (1) csipogás (1) cső (2) csomagolópapír (1) csont (1) cukiság (1) dagasztás (1) doboz (4) dögönyözés (1) dominancia (1) dorombolás (12) ébredés (1) ébresztő (1) edény (1) egér (2) egyedül (7) együtt (3) együttalvás (3) éjszaka (15) ékszer (1) eledel (3) életmód (2) ellentétek (3) elnyúlva (1) élősködők (1) első születésnap (1) első találkozás (1) erkély (25) eső (1) étel (1) etetés (5) etetőtál (1) étkezés (3) étrendkiegészítők (1) evés (8) fegyelmezés (1) fehér egér (1) fekhely (2) fekszik (1) fekvés (1) fekvőhelyek (1) félelem (1) feliratkozás (1) féltékenység (1) fenyő (1) fenyőfa (1) fit (1) flash video (1) foci (1) fog (1) fogkő (1) fogócska (1) folt (1) folyadékháztartás (1) fotó (1) fotópályázat (1) fotóposzt (13) frász (1) függöny (1) fürdés (1) fürdőkád (2) fürdőszoba (2) fűtőtest (1) gallér (4) garfield kép (1) gazdi (2) gazdi távirányító (1) golyógolyó (2) gyík (2) gyógyítás (1) gyuri fenyő (1) gyurma (1) gyűrűs játék (1) hajnal (2) hal (2) hálószoba (1) harcimarci (2) havazás (1) hazaérkezés (1) hazaút (1) házimunka (1) házi video (17) házi víziló (3) helyzetjelentés (1) hétfő (2) hétvége (1) hideg (5) hivatkozás (17) hivatkozások (3) hízelgés (1) (3) hómanók (1) hordozó (2) horgászbot (1) hőség (1) hosszú (1) hősugárzó (1) hűsölés (2) húsvét (3) idézet (4) ijedtség (1) illat (1) indafotó (1) indulás (1) itató (2) ivartalanítás (3) ivás (3) játék (55) játék leírása (1) játszik (4) jégkorszak (1) joghurt (1) joghurtos pohár (1) kacsintás (1) kakaós csiga (1) kanapé (2) kaparófa (5) karácsony (8) karácsonyfa (1) karácsonyfa bontás (1) karmolás (2) karomvágás (1) kedveskedés (3) kép (72) képek (33) kép hivatkozás (52) keresőkifejezések (1) kergetőzés (4) kesztyű (1) készülődés (2) kétszázadik (1) ketten (1) kettesben (2) kézműves (1) kincsek (1) kiszökik (1) kollázs (1) konvektor (4) könyv (1) koplalás (1) kristályos alom (1) kunyerálás (2) kutya (1) labda (1) lakás (1) lakásfelújítás (1) lakberendezés (1) látogatók (1) légy (2) lepedő (1) lepke (1) levél (1) lézer (3) lihegés (1) link (6) lustálkodás (2) macisajt (2) macska (228) macskabútor (1) macskafarok (1) macskafelszerelés (1) macskafű (1) macskaitató (1) macskaja (2) macskamentés (1) macskanapé (4) macskanátha (1) macskanyelv (1) macskanyúzás (1) macskaszemmel (2) macskaszőr (4) macskás dolgok (1) macskatartás (2) madár (1) madzag (3) magány (1) mancsolás (1) mazsi (121) Mazsi (2) mazsi csodaországban (1) mazsi video (5) mean kitty (3) medál (1) meglepetés (2) meleg (5) melegedés (1) memória (1) mindennapok (2) mogyoró (1) mosakodás (3) mosdás (1) mosdatás (1) mosdó (1) mosógép (1) muslica (1) műtét (4) nájlonket (1) napsütés (2) nemmacska (1) név (1) nevelés (1) névnap (1) névválasztás (1) noé (6) noé állatotthon (2) növény (1) nyakörv (1) nyár (1) nyaralás (2) nyeremény (1) nyílt nap (1) nyilvánosság (1) nyugtalanság (1) okos (1) oltás (6) örökbefogadás (3) összejövetel (1) összeszoktatás (10) ősz (2) papagáj (1) párhuzamok (2) párna (4) párologtatás (1) pihenés (1) pillangó (1) pisi (1) pisilés (4) pisiszag (1) plakát (2) plüssszamár (2) pompom (1) poszt (1) pótmama (5) pótmami (1) puszi (1) radiátor (2) rádió (1) reggel (3) reggeli várás (1) rénszarvas (1) rescue ink (1) ritmus (1) rituálék (1) roaaar (1) rosszalkodás (3) rosszaság (1) rossz szokások (1) sátor (4) sátorozás (1) segítség (1) simons cat (5) slide show (1) sóhajtozás (1) spot on (1) statisztika (1) súly (9) szageltávolító (1) szaladgálás (4) szalag (1) szamárpad (1) számítógép (1) száraztáp (3) szavazás (1) századik (1) szem (1) szemlélődés (1) szeretet (1) szeretgetés (1) szilveszter (1) szobateknőc (1) szokások (3) szoktatás (9) szőnyeg (7) szőnyegkaparás (1) szőr (1) szőrszál (1) sztárfotók (2) szülinap (8) szurikáta (2) szürke egér (1) takaró (4) takarószörny (1) tálka (1) támogatás (2) tanulás (1) táp (2) tapéta (1) tápláléklánc (1) tavasz (1) tej (1) tél (2) tölcsér (1) toll (2) tollrózsa (1) torkosság (1) trackback (1) türelem (1) tüzijáték (1) tűzijáték (1) twitter (1) újév (2) új cica (1) ünnepek (4) utazás (4) vacsi (1) vacsora (1) vadász (2) vadászat (13) várakozás (5) varratszedés után (1) vásárlás (1) vendég (3) vendégjárás (1) veréb (1) vers (1) vicc (1) video (26) video hivatkozás (1) virsli (1) virtuális örökbefogadás (1) viselkedés (14) víz (10) vízcsepp (1) vizes bunda (1) whiskas.hu (1) zaj (1) zene (1) zserbó (117) Zserbó (1) zserbó video (5)

2010.01.22. 07:00 Keen25

Mazsiszemmel: Hazamegyek!

Sziasztook! Csipke vagyok, bár mostanában vagy Nemszabad, vagy Mazsi a nevem. Mind a kettőt elég gyakran hallom. Szeretném elmondani, hogy mi is történt velem nem is olyan régen.

Szóval. Üldögéltem a ketrecemben, és békésen aludtam, amikor zajt hallottam. Három kétlábú jött oda hozzánk és beszélgetni kezdtek. Kellemes hangjuk volt, gondoltam én is mondok valamit, de zavaromban csak dorombolni tudtam. Aztán az ismerős kétlábú kinyitotta a ketrecem falát, és a kezébe vett, majd odatett az egyik kétlábú mancsai közé, aki elkezdte simogatni a nyakamat. Nagyon jó illata volt, azonnal megkedveltem. Gyorsan bele is kaptam a hajába, és fel akartam mászni oda, hogy jó alaposan megszaglászhassam. De aztán visszatettek a helyemre. A másik kétlábú meg lekucorodott és nézegetni kezdte a többi pajtásom. De ők mindig vissza-visszanéztek rám, és én mindenáron közelebb akartam menni hozzájuk, de a ketrec fala útban volt. Gondoltam akkor felmászok rajta, hogy jobban lássam őket. Aztán a két idegen rám nézett, és láttam a fogukat is. Aztán kimentek.

Láttunk már ilyet a többiekkel, nem sokkal azelőtt a testvérkémet egy ilyen látogatás után máshova vitték... Nem hallottam sírni, szóval biztos jobb ott neki, és tuti a ketrece is nagyobb lett. De aztán visszajöttek, és azt mondta nekem az ismerős kétlábú (Ők Vikinek hívták őt), miután megint kivett a helyemről, hogy megyek HAZA. És nagyon kedvesen mondta. Aztán betettek egy másik ketrecbe, aminek csak a két végén, meg az oldalán lehetett kilátni, és fekete volt, és volt benne egy puha valami is, amire jó volt lefeküdni. Aztán himbálni kezdtek, és kivittek a hidegre. Aztán tovább himbáltak, és egy hangos valamibe mentünk be, ahol meleg volt, és a hangjától el is szenderedtem. Odakint csak úgy suhant minden, mintha nagyon gyorsan szaladtunk volna. És aztán kimentünk megint a hidegbe, és megint a melegbe. Aztán letettek a puha ketreccel együtt.

Amikor kiengedtek végre (és nem kivettek!!), olyan helyen voltam, ahol még soha. A földön egy piros valami volt, és nem volt rács sehol. Olyan volt, mint egy nagyon-nagyon-nagyon nagy ketrec, rácsok nélkül. Jó szag volt. Aztán amikor kimásztam, megláttam, hogy jól éreztem, van itt egy testvérke is, nem csak a kétlábúak. Odamentem hozzá, de amikor közel értem, rámmorgott. Mit mondjak, nem nagyon örült nekem. Gyorsan el is bújtam, mert akkor abbahagyta. De aztán kimásztam, hátha elkezdhetjük elölről. De nem. Morgott, meg fújt, meg minden. Úgy döntöttem, hogy nem érdekel. Olyan sok minden volt itt. Láttam egy színes, szőrös egérszerűséget, ami olyan volt, mint még a régi helyen a ketrecben (bár azt beletettem a vizembe), de ez fürgébben állt talpra, ha lepofoztam.

Volt ott még soksokminden, és akkora volt odakinn a hely, hogy szaladgálni is tudtam, bár a másik macska (úgy hívják Zse-bi) mindig a nyomomban volt, ami zavart.

Aztán ettem, meg szaladgáltam, meg ettem.

Amikor sötét lett, akkor meg a kétlábú – Zse-bi azt mondta, hogy A-nya a neve – maga mellé vett az ágyba, és simogatott. És elaludtam. Reggel meg megnyaltam az orrát, amire felébredt, és simogatni kezdett. Jól éreztem magamat.

Másnap sok minden történt, megint betettek – Zse-bi azt mondta, hogy - az ágyába és elmentünk valakihez, akiről tudom, hogy doktorbácsi, de nem az, akinél eddig voltam, hanem egy másik, aki megnyomogatta a hasamat, és tett valami fehér krémet a számba is, aminek fura íze volt. Aztán megint haza – nagyon tetszik ez a haza dolog – mentünk, és akkor már Zse-bi nem volt annyira mogorva velem, bár még mindig nem mehettem oda hozzá. De kipróbáltam, játszani is lehetett vele, bár néhányszor nagyon megkergetett. Azt jobban szerettem amikor felszaladt előlem az ablakba. :) Pár kokit is kaptam a fejemre, amikor nem vettem észre hogy túl közel mentem hozzá. És kaptam tejet is, bár az nem ott volt ahol én nekem szabad enni, hanem a másik helyen, ahonnan meg Zse-bit nem zavarják el gazdiék. És sokat-sokat játszottam, és megmásztam egy kicsit fát, amiről lóg egy labda, amelyik csörög. És utána megint besötétedett és A-nyával aludni mentünk, bár én sokkal kíváncsibb lettem volna hogy Zse-bi hova mászkál éjszaka.

Amikor világos lett ettünk, és végre játszhattam a cicával is, egész jókat fogócskáztunk. Egyszer ő kergetett meg engem, és bár néha megijedtem, hogy bántani akar, de soha nem kaptam nagyot, inkább csak megpaskolta a fenekem, vagy emelgette a mancsát, hogy ne menjek közelebb, de amikor futok felé, felszalad a magasba. De ezzel elrontja a játékot.

Aztán A-pa hazajött és valami hideget tettek a szemembe, ami nem volt jó, mert nem nagyon láttam utána egy kicsit, és később meg bele is kentek valamit, és az sem volt kellemes.

És rájöttem, hogy a gazdik lábán fel lehet mászni, és biztos tetszik nekik is mert sziszegnek, de nem fújnak.

komment

Címkék: cica macska szoktatás szaladgálás mazsi macskaszemmel


A bejegyzés trackback címe:

https://cicufer.blog.hu/api/trackback/id/tr921691317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majic 2010.01.22. 11:00:04

Nahát nagyon okos és aranyos ez a cica, nagyon szépet mesélt ! :)

Tune-chan 2010.01.22. 21:29:13

Halálos... :D Végig mosolyogtam, nos már azt is tudjuk, a kis Mazsika hogy vélekedik a dolgokról. :D Ugye lesz még ilyen, ilyesmi...? :D Az abszolút kedvenc mondat: "És rájöttem, hogy a gazdik lábán fel lehet mászni, és biztos tetszik nekik is mert sziszegnek, de nem fújnak." xD
süti beállítások módosítása